جذب همکار

در حال حاضر شرکت پادنا در زمینه های مختلف به فعالیت می پردازد که یکی از آنها فروش محصولات به صورت اینترنتی است. به دلیل گستردگی حجم اطلاعات مورد نیاز و لزوم هماهنگی با شرکای کاری، شرکت نیاز به جذب کارشناس دارد. شغل تعریف شده به صورت تمام وقت بوده و متقاضی می بایست ماهانه حداقل 150 ساعت در محیط شرکت حضور داشته باشد. ساعات کار شرکت از ساعت 9 الی 17 بوده و شرکت پنج شنبه ها و جمعه ها تعطیل است. سابقه کار الزامی نیست اما افراد دارای رزومه شغلی در اولویت خواهند بود. متقاضیان لازم است شرایط زیر را دارا باشند:


1- مدرک تحصیلی لیسانس

2- آشنایی مناسب با زبان انگلیسی در حد درک مطلب

3- علاقمندی به پذیرش مسئولیت های متنوع و چالشی

4- علاقمندی به فضای مجازی و آشنایی با اصول اولیه جستجوی اینترنتی

5- برخورداری از ذهن خلاق و جستجوگر برای دنبال کردن و به سرانجام رساندن وظایف محوله


در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات یا داشتن هر گونه سوال در این زمینه، از قسمت نظرات استفاده کنید. لطفاً شماره تماس یا ایمیل خود را برای پیگیری بعدی در پایان پیام خود بنویسید. با تمامی افراد، حداکثر طی سه روز کاری تماس گرفته خواهد شد. در صورت داشتن رزومه شغلی می توانید آن را به آدرس زیر ایمیل بزنید. 

info.ed92@gmail.com


پ.ن: به دلیل تخصص مورد نیاز، ترجیح داده شد تا به جای درج آگهی استخدام در نشریاتی مانند روزنامه همشهری، از فضای مجازی برای جذب نیروی مورد نیاز استفاده شود. ضمن تشکر از دوستانی که به این مطلب لینک داده اند، از خواننده هایی که وبلاگ دارند تقاضا می شود تا با لینک دادن به این مطلب و معرفی کردن فرصت شغلی فراهم شده به خوانندگان خود، به مسئولان شرکت در جذب نیروی مورد نیاز کمک نمایند.


پ.ن2: فرصت شغلی معرفی شده ارتباطی با فراخوان برای افراد و محصولات آنها ندارد. برای درخواست کار لزومی به داشتن محصول یا ایده نیست. همچنین اگر شخصی قصد همکاری برای فروش محصولاتش را دارد لزومی به حضور وی در محیط شرکت به عنوان کارمند نیست. 


نظرات 8 + ارسال نظر
بینو دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:36

سلام و خسته نباشید .
ممنون میشم اطلاعات بیشتری از این موقعیت شغلی بدید . به عنوان مثال موقعیت مکانی شرکت و حقوق و مزایا ...
من از وبلاگ نیکولا به اینجا برخوردم ...

با سلام
توضیحاتی در این زمینه برای ایمیل شما ارسال شد

پارمیس یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:39

سلام.
هم مدتهاست آثار هنری مختلف تولید کرده و فروخته ام. هم خلاقم هم علاقه مند به کار جدی در این حوزه هستم. اما فرصت بازاریابی محصولاتم رو ندارم و البته فروش حضوری در قابل نمایشگاه یا فروشگاه.
اعلام امادگی میکنم برای همکاری.
جلسه حضوری یا غیر حضوری رو از طریق ایمیل بهم اطلاع بدید ممنونم میشم.
پاسخ سوالم رو بدین رزومه هم ارسال میکنم خدمتتون.

پیرو مکاتبات انجام شده، درباره جلسات حضوری از طریق ایمیل با شما در تماس خواهیم بود

زهرا جمعه 20 دی 1392 ساعت 03:31

سلام
اگه ممکنه بفرمایید چطوری پیگیر این کار بشم. خیلی خیلی سپاسگزارم

ممنون از توجهی که داشتید
توضیحاتی برای ایمیل شما ارسال شد

رضوان پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 22:45

با سلام
مدت هاست جویای کار هستم و همه ی تلاشم را می کنم. اگر امکان دارد شرایط پیگیری این پست را به من اطلاع دهید. لطفا. واقعا ممنون می شوم.
من با امید منتظر می مانم. به تازگی ساکن تهران شده ام.

سلام
ممنون از توجه شما
توضیحاتی به ایمیل شما فرستاده خواهد شد

میترا پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 11:33

سلام و خسته نباشید.
میشه لطف کنید و درباره عنوان شغلی ای که مد نظر دارید یه توضیحی بفرمایید. مثلا فروشنده است، محقق، منشی و...

نزدیک ترین عنوان شغلی به این کار میتونه کارشناس اداری باشه. اما وظیفه اصلی سرچ یه سری اطلاعات تو اینترنت و جمع آوری کردن و دسته بندی کردن و ذخیره اونها و هم چنین حفظ ارتباط با یه سری از شرکای کاری هست. سایر وظایف بیشتر جنبه موردی پیدا می کنن. اما هیچ بخشی از کار شامل فروش یه محصول یا بازاریابی برای اون و یا منشی بودن به معنای پاسخگویی به تلفنها یا مراجعین نیست

فاطمه پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 01:27

سلام من تهران زندگی نمیکنم آیا این همکاری تمام وقت شامل غیر تهرانیها هم میشه؟؟ منظورم اینه که آیا این فرصت شغلی غیر حضوری هم هست؟

متاسفانه فرصت شغلی اعلام شده به دلیل شرح وظایف تعریف شده برای آن تنها به صورت حضوری و در دفتر شرکت قابل انجام است
موفق باشید

بانوچه چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:33 http://shaabnevis.blogfa.com

خب این برای هموطنان تهرانی فقط خوبه که بیان دفتر شرکت ... ماها نمیتونیم

به حق با شماست
متاسفانه امکان همکاری به عنوان کارمند تنها در دفتر تهران مقدور هست
موفق باشید

ali چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 15:48

سلام . میگم این همه هوش رو خودت داشتی یا از کسی قرض گرفتی؟ نه واقعا جدی میگم ...بابا تو دیگه چقدر پرویی ...میگی اگر من ایده و فکرم رو بدم به تو و کمک به تو کنم تا محصول من رو بفروشی و بعد اگر خوب کار کردم و هر کاری کردم ( علاقمندی به پذیرش مسئولیت های متنوع و چالشی) تو به من حقوق میدی ...بعد نقش شما چی این وسط ..حتما مدریت و ایجاد ساختاری جدید در فروش ...داداش وقتی من خودم میتونم از تو اتاقم همه این کارا که تو قراره واسه من بکنی ( که بعدشم هیچی به من ندی و تازه اگر هفته ای 150 ساعت کار کنم یه پولی میدی) ، انجام بدم ...دیگه چه نیاز به تو ؟ تو اصلا چیزی از امنیت شغلی میدونی ؟ تو اصلا میدونی مدریت یعنی چی ؟ بچه کجایی اینقدر شجاعی ؟ کسی که خودش هیچ فکری نداره هیچ وقت موفق نیست ! حداقل قبلش خودت برو یه کاری کن بعد بیا بگو بیایید همکاری کنیم ... بعد این شرکت پادنا شما کجاست ؟ چی ؟ مجازه ؟ کی میگردونه اینو ؟ چند نفر عضو داره ؟ از کی داره کار میکنه ؟ چه کار هایی کرده ؟ بابا یکم به مخاطب احترام بزارید اگر میخواید کلا بردارید !

صرفنظر از نوع ادبیاتتون تو کامنتی که گذاشتین لازم دونسته شد به سوالات پاسخ داده بشه با این دلیل که شاید شخص دیگه ای همین سوالات رو داشته باشه
همون ابتدای مطلب توضیح داده شده که برخی افراد محصولی دارن اما مشکل فروختنش رو دارن و یا اینکه ایده ای دارن و به هر دلیل فرصت اجرایی کردنش رو ندارن. اگر شما محصولی دارید و از اتاقتون به راحتی می فروشیدش و مشکلی هم ندارید طبیعتاً از دایره افراد هدف این وبلاگ خارج هستید و دعا می کنم کارتون بیش از پیش بگیره.
هیج جا گفته نشده اگر ایده خودتنون رو بدید باید حتمن تو محیط شرکت هم کار کنید. این دو مطلب از هم مستقل هستن. برای رفع ابهام پینوشتی به مطلب فراخوان برای همکاری اضافه شد تا سوء تفاهم ایجاد نشه
خیلی جالبه که خرید محصولات افراد به صورت نقدی در قالب قرارداد و بدون پیش شرط و یا فراخوان برای استخدام کارمند به معنای کلاهبرداری در نظر گرفته شده! توضیحات سایت در این زمینه فقط موارد کلیدی و اساسی هستن. تمامی افراد چه متقاضیان همکاری به عنوان کارمند و چه افرادی که محصولی برای عرضه دارن به دفتر شرکت دعوت خواهند شد و اونجا هم گردانندگان شرکت رو می بینن و هم اینکه درباره جزییات بهشون اطلاع رسانی میشه.
درباره ساعت کاری قید 150 ساعت تعیین شده تا کار از حالت پاره وقت خارج شه. مسلمن کار تمام وقت امنیت شغلی بالاتری از کار پاره وقت داره.
شرکت پادنا 4 سال پیش ثبت شده و فروش محصولات از طریق اینترنت یکی از کارهایی هست که در پوشش نام این شرکت انجام میشه. درباره سایر فعالیتهای شرکت در جلسات حضوری به افراد اطلاع رسانی میشه و چون ارتباطی با موضوع فعلی ندارن حرفی از اونها در وبلاگ زده نشده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد